ממצאי המחקר מראים כי לילדים אשר חווים אובדן בגיל הרך (מגיל שנה עד גיל 6) יש סיכוי נמוך יותר להשיג תעודת בגרות בהשוואה לילדים שלא חוו אובדן. נוסף על כך, מהמחקר עולה כי אובדן הורה ואובדן של אח או אחות משפיעים באופן דומה על הפרט בגיל הרך, וזאת על אף תפקידו המרכזי יותר של ההורה בחיי הילד בשנותיו הראשונות.
הניתוח התמקד בזכאות לתעודת בגרות משום שהיא מהווה תנאי כניסה בסיסי ללימודים אקדמיים בישראל, ולכן ניתן לשער כי פגיעה בזכאות לבגרות פוגעת גם בסיכויים להשיג תואר אקדמי, ומתוך כך גם בסיכוי להשתלב במשרות בעלות שכר גבוה בעתיד. בטווח הארוך עלולים להיווצר פערים חברתיים וכלכליים בין מי שחוו אובדן בגיל הרך לבני גילם.