אי-שוויון בהתאמות לתלמידים עם לקויות למידה בבחינות הבגרות והשפעתו על הישגים

29.05.2024

שיעור התלמידים המקבלים התאמות בבחינות הבגרות בישראל על רקע לקויות למידה טיפס בעקביות בעשור האחרון. לקראת תקופת הבגרויות העומדת בפתח,...

ההוצאה לתלמיד בחטיבה העליונה בישראל

02.04.2024

מחקר חדש של מרכז טאוב בחן את התקצוב לתלמיד בחטיבה העליונה בחינוך הממלכתי בישראל, מתוך השוואה בין התקצוב בחינוך הממלכתי...

קשיים רגשיים והתנהגותיים בקרב ילדים בגיל הרך והוריהם: תמונת מצב עדכנית בעקבות המלחמה

18.02.2024

יוזמת מרכז טאוב לחקר ההתפתחות ואי-השוויון בגיל הרך ערכה סקר בקרב הורים לילדים בגילי לידה עד 6, על השפעתה של...

מי דואג לרווחה ולחינוך? ההוצאה על רווחה ועל חינוך ברשויות המקומיות בישראל

15.02.2024

לקראת הבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו בסוף החודש, מרכז טאוב מפרסם מחקר חדש המנתח את השקעתן של הרשויות המקומיות בישראל בשני...

חינוך וטיפול לגיל הרך בישראל: מבט-על

03.01.2024

המחקר נערך במסגרת יוזמת מרכז טאוב לחקר ההתפתחות ואי השוויון בגיל הרך, שפעילותה נתמכת על ידי קרן ברכה, קרן ברנרד...

אור וצל במערכת החינוך בישראל

01.01.2024

ראש תוכנית מדיניות החינוך במרכז טאוב, נחום בלס, עומד על הנקודות הרגישות במערכת החינוך ומציין את השינויים שחלו בה, בין...

ילדים בגיל הרך מתחת לקו העוני

18.12.2023

בשנת 2018 כמעט שליש מהילדים והילדות הצעירים (עד גיל 4) בישראל חיו מתחת לקו העוני, ומעל מחצית מהילדים החרדים והערבים...

קראו עוד >

עקורים בארצם: כיצד לסייע לקהילות המפונים?

24.11.2023

מרכז טאוב מפרסם מסמך מיוחד המצביע על צעדים חשובים שיש לנקוט על מנת לתת מענה למפונים ולעקורים מעוטף עזה ומיישובי...

קראו עוד >
  • רומי וולוך