החינוך הוא מרכיב בסיסי בהון האנושי של כל מדינה, ויש לו השפעה רבה על צמיחתה הכלכלית של המדינה בטווח הארוך. מאחר שהחינוך ממלא תפקיד קריטי במימוש הפוטנציאל הגלום בכל אדם, חשוב להבין כיצד ניתן לקדם את ההישגים החינוכיים של תלמידי ישראל. תוכנית מדיניות החינוך של מרכז טאוב בוחנת את תקציבי מערכת החינוך ואופן חלוקתם, את איכות החינוך הניתן לאזרחי המחר, את הפערים בין תלמידים מקבוצות אוכלוסייה שונות ואת הדרכים האפשריות לצמצומם. כמו כן היא מבצעת מעקב שוטף אחרי התפתחויות ואירועים בעלי משמעות כגון מגפת הקורונה והשלכותיה על מערכת החינוך. מחקרי מרכז טאוב בתחום החינוך התמקדו בשנים האחרונות בין השאר בנושאים כמו החינוך המיוחד, פערים בהישגים הלימודיים, נשירה בחטיבה העליונה, מחסור במורים במערכת החינוך, מימוש חוק חינוך חובה מגיל 3, הכשרת מורים, השכלה גבוהה ובחינות הבגרות.
פוסטים אחרונים
סינון לפי תאריך
- מרץ 2023
- פברואר 2023
- ינואר 2023
- דצמבר 2022
- נובמבר 2022
- אוקטובר 2022
- ספטמבר 2022
- אוגוסט 2022
- יולי 2022
- מאי 2022
- אפריל 2022
- מרץ 2022
- פברואר 2022
- ינואר 2022
- דצמבר 2021
- נובמבר 2021
- אוקטובר 2021
- ספטמבר 2021
- אוגוסט 2021
- יולי 2021
- יוני 2021
- מאי 2021
- אפריל 2021
- מרץ 2021
- פברואר 2021
- דצמבר 2020
- נובמבר 2020
- אוגוסט 2020
- יוני 2020
- מאי 2020
- אפריל 2020
- מרץ 2020
- פברואר 2020
- ינואר 2020
- דצמבר 2019
- אוקטובר 2019
- ספטמבר 2019
- אוגוסט 2019
- יולי 2019
- יוני 2019
- מאי 2019
- אפריל 2019
- מרץ 2019
- פברואר 2019
- ינואר 2019
- דצמבר 2018
- נובמבר 2018
- אוקטובר 2018
- ספטמבר 2018
- אוגוסט 2018
- יולי 2018
- יוני 2018
- מאי 2018
- אפריל 2018
- מרץ 2018
- ינואר 2018
- דצמבר 2017
- נובמבר 2017
- אוקטובר 2017
- ספטמבר 2017
- אוגוסט 2017
- יולי 2017
- יוני 2017
- מאי 2017
- אפריל 2017
- מרץ 2017
- פברואר 2017
- ינואר 2017
- דצמבר 2016
- נובמבר 2016
- ספטמבר 2016
- אוגוסט 2016
- יולי 2016
- יוני 2016
- מאי 2016
- אפריל 2016
- מרץ 2016
- פברואר 2016
- ינואר 2016
- דצמבר 2015
- נובמבר 2015
- אוקטובר 2015
- ספטמבר 2015
- אוגוסט 2015
- יולי 2015
- יוני 2015
- מאי 2015
- אפריל 2015
- מרץ 2015
- פברואר 2015
- ינואר 2015
- דצמבר 2014
- נובמבר 2014
- ספטמבר 2014
- אוגוסט 2014
- יולי 2014
- יוני 2014
- מרץ 2014
- פברואר 2014
- ינואר 2014
- דצמבר 2013
- נובמבר 2013
- ספטמבר 2013
- אוגוסט 2013
- מאי 2013
- מרץ 2013
- דצמבר 2012
- ספטמבר 2012
- אוגוסט 2012
- מאי 2012
- ינואר 2012
- דצמבר 2011
- נובמבר 2011
- אוקטובר 2011
- ספטמבר 2011
- אוגוסט 2011
- יולי 2011
- מאי 2011
- מרץ 2011
- ינואר 2011
- נובמבר 2010
- אוקטובר 2010
- ספטמבר 2010
- יולי 2010
- מאי 2010
- אפריל 2010
- פברואר 2010
- דצמבר 2009
- נובמבר 2009
- יולי 2009
- פברואר 2009
- נובמבר 2008
- אוקטובר 2008
- אוגוסט 2008
- אפריל 2008
- מרץ 2008
- פברואר 2008
- ינואר 2008
- דצמבר 2007
- אוקטובר 2007
- ספטמבר 2007
- אוגוסט 2007
- מאי 2007
- אוגוסט 2006
- מרץ 2006
- ינואר 2006
- דצמבר 2005
- יולי 2005
- מאי 2005
- אפריל 2005
- ינואר 2005
- דצמבר 2004
- נובמבר 2004
- יולי 2004
- מאי 2004
- דצמבר 2003
- נובמבר 2003
- יולי 2003
- מאי 2003
- מרץ 2003
- דצמבר 2002
- ספטמבר 2002
- יוני 2002
- מאי 2002
- דצמבר 2001
- אפריל 2001
- מרץ 2001
- פברואר 2001
- נובמבר 2000
- ספטמבר 2000
- אוגוסט 2000
- דצמבר 1999
- אוגוסט 1999
- נובמבר 1998
- ינואר 1998
- נובמבר 1997
- פברואר 1997
- מאי 1996
- ינואר 1996
- נובמבר 1995
- מרץ 1995
- מרץ 1994
- פברואר 1994
- נובמבר 1993
- יולי 1993
- אפריל 1993
- דצמבר 1992
- מרץ 1992
- אוגוסט 1991
- מרץ 1991
- דצמבר 1990
- ספטמבר 1990
- יוני 1990
- נובמבר 1989
- אוגוסט 1989
- יולי 1989
- יוני 1989
- אפריל 1989
- דצמבר 1988
- ספטמבר 1988
- ספטמבר 1987
- אפריל 1987
- ינואר 1987
- יולי 1986
- אפריל 1986
- דצמבר 1985
- פברואר 1985