Taub Center

תמכו בנו

  • על אודות
    • משימה, היסטוריה
    • חוקרים וצוות
    • דירקטוריון ואסיפה כללית
    • עמיתי תוכניות המדיניות
    • מועצה בין-לאומית מייעצת
    • מדיניות ארגונית
    • דרושים
  • מחקר ופרסומים
    • באילו תחומים אתם מתעניינים?
      • כל המחקרים
      • כלכלה
      • בריאות
      • רווחה
      • חינוך
      • שוק העבודה
    • איזה סוג תוכן אתם מחפשים?
      • וידאו
      • פודקאסט
      • הודעות לעיתונות
    • על מה כולם מדברים?
      • #קורונה
      • #הגיל הרך
      • #דמוגרפיה
  • פעילות והשפעה
    • השפעה
    • אירועים
  • בלוג
  • בתקשורת
    • הודעות לעיתונות
    • כתבות
    • וידאו
  • צור קשר
    • פנו אלינו
    • הזמנת הרצאה
  • פרסומים מרכזיים
    • דוח מצב המדינה
    • תמונת מצב המדינה
הרשמה לניוזלטר
  • עברית
  • English

ניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים
הודעת דוא"ל זו אינה חוקית
Choose
תנאי שימוש מדיניות פרטיות

ראשי » חינוך

חינוך

החינוך הוא מרכיב בסיסי בהון האנושי של כל מדינה, ויש לו השפעה רבה על צמיחתה הכלכלית של המדינה בטווח הארוך. מאחר שהחינוך ממלא תפקיד קריטי במימוש הפוטנציאל הגלום בכל אדם, חשוב להבין כיצד ניתן לקדם את ההישגים החינוכיים של תלמידי ישראל. תוכנית מדיניות החינוך של מרכז טאוב בוחנת את תקציבי מערכת החינוך ואופן חלוקתם, את איכות החינוך הניתן לאזרחי המחר, את הפערים בין תלמידים מקבוצות אוכלוסייה שונות ואת הדרכים האפשריות לצמצומם. כמו כן היא מבצעת מעקב שוטף אחרי התפתחויות ואירועים בעלי משמעות כגון מגפת הקורונה והשלכותיה על מערכת החינוך. מחקרי מרכז טאוב בתחום החינוך התמקדו בשנים האחרונות בין השאר בנושאים כמו החינוך המיוחד, פערים בהישגים הלימודיים, נשירה בחטיבה העליונה, מחסור במורים במערכת החינוך, מימוש חוק חינוך חובה מגיל 3, הכשרת מורים, השכלה גבוהה ובחינות הבגרות.

פוסטים אחרונים

  • מוגן: הישגים במבחנים בין-לאומיים והקשר שלהם לצמיחה כלכלית
  • השימוש המוגבר במשככי כאבים נרקוטיים בישראל: תחילתה של מגפה?
  • האם יש עלייה במספר חולי הסרטן בישראל?

סינון לפי תאריך

  • מרץ 2023
  • פברואר 2023
  • ינואר 2023
  • דצמבר 2022
  • נובמבר 2022
  • אוקטובר 2022
  • ספטמבר 2022
  • אוגוסט 2022
  • יולי 2022
  • מאי 2022
  • אפריל 2022
  • מרץ 2022
  • פברואר 2022
  • ינואר 2022
  • דצמבר 2021
  • נובמבר 2021
  • אוקטובר 2021
  • ספטמבר 2021
  • אוגוסט 2021
  • יולי 2021
  • יוני 2021
  • מאי 2021
  • אפריל 2021
  • מרץ 2021
  • פברואר 2021
  • דצמבר 2020
  • נובמבר 2020
  • אוגוסט 2020
  • יוני 2020
  • מאי 2020
  • אפריל 2020
  • מרץ 2020
  • פברואר 2020
  • ינואר 2020
  • דצמבר 2019
  • אוקטובר 2019
  • ספטמבר 2019
  • אוגוסט 2019
  • יולי 2019
  • יוני 2019
  • מאי 2019
  • אפריל 2019
  • מרץ 2019
  • פברואר 2019
  • ינואר 2019
  • דצמבר 2018
  • נובמבר 2018
  • אוקטובר 2018
  • ספטמבר 2018
  • אוגוסט 2018
  • יולי 2018
  • יוני 2018
  • מאי 2018
  • אפריל 2018
  • מרץ 2018
  • ינואר 2018
  • דצמבר 2017
  • נובמבר 2017
  • אוקטובר 2017
  • ספטמבר 2017
  • אוגוסט 2017
  • יולי 2017
  • יוני 2017
  • מאי 2017
  • אפריל 2017
  • מרץ 2017
  • פברואר 2017
  • ינואר 2017
  • דצמבר 2016
  • נובמבר 2016
  • ספטמבר 2016
  • אוגוסט 2016
  • יולי 2016
  • יוני 2016
  • מאי 2016
  • אפריל 2016
  • מרץ 2016
  • פברואר 2016
  • ינואר 2016
  • דצמבר 2015
  • נובמבר 2015
  • אוקטובר 2015
  • ספטמבר 2015
  • אוגוסט 2015
  • יולי 2015
  • יוני 2015
  • מאי 2015
  • אפריל 2015
  • מרץ 2015
  • פברואר 2015
  • ינואר 2015
  • דצמבר 2014
  • נובמבר 2014
  • ספטמבר 2014
  • אוגוסט 2014
  • יולי 2014
  • יוני 2014
  • מרץ 2014
  • פברואר 2014
  • ינואר 2014
  • דצמבר 2013
  • נובמבר 2013
  • ספטמבר 2013
  • אוגוסט 2013
  • מאי 2013
  • מרץ 2013
  • דצמבר 2012
  • ספטמבר 2012
  • אוגוסט 2012
  • מאי 2012
  • ינואר 2012
  • דצמבר 2011
  • נובמבר 2011
  • אוקטובר 2011
  • ספטמבר 2011
  • אוגוסט 2011
  • יולי 2011
  • מאי 2011
  • מרץ 2011
  • ינואר 2011
  • נובמבר 2010
  • אוקטובר 2010
  • ספטמבר 2010
  • יולי 2010
  • מאי 2010
  • אפריל 2010
  • פברואר 2010
  • דצמבר 2009
  • נובמבר 2009
  • יולי 2009
  • פברואר 2009
  • נובמבר 2008
  • אוקטובר 2008
  • אוגוסט 2008
  • אפריל 2008
  • מרץ 2008
  • פברואר 2008
  • ינואר 2008
  • דצמבר 2007
  • אוקטובר 2007
  • ספטמבר 2007
  • אוגוסט 2007
  • מאי 2007
  • אוגוסט 2006
  • מרץ 2006
  • ינואר 2006
  • דצמבר 2005
  • יולי 2005
  • מאי 2005
  • אפריל 2005
  • ינואר 2005
  • דצמבר 2004
  • נובמבר 2004
  • יולי 2004
  • מאי 2004
  • דצמבר 2003
  • נובמבר 2003
  • יולי 2003
  • מאי 2003
  • מרץ 2003
  • דצמבר 2002
  • ספטמבר 2002
  • יוני 2002
  • מאי 2002
  • דצמבר 2001
  • אפריל 2001
  • מרץ 2001
  • פברואר 2001
  • נובמבר 2000
  • ספטמבר 2000
  • אוגוסט 2000
  • דצמבר 1999
  • אוגוסט 1999
  • נובמבר 1998
  • ינואר 1998
  • נובמבר 1997
  • פברואר 1997
  • מאי 1996
  • ינואר 1996
  • נובמבר 1995
  • מרץ 1995
  • מרץ 1994
  • פברואר 1994
  • נובמבר 1993
  • יולי 1993
  • אפריל 1993
  • דצמבר 1992
  • מרץ 1992
  • אוגוסט 1991
  • מרץ 1991
  • דצמבר 1990
  • ספטמבר 1990
  • יוני 1990
  • נובמבר 1989
  • אוגוסט 1989
  • יולי 1989
  • יוני 1989
  • אפריל 1989
  • דצמבר 1988
  • ספטמבר 1988
  • ספטמבר 1987
  • אפריל 1987
  • ינואר 1987
  • יולי 1986
  • אפריל 1986
  • דצמבר 1985
  • פברואר 1985

על אודות  

  • משימה, היסטוריה
  • חוקרים וצוות
  • דירקטוריון ואסיפה כללית
  • עמיתי תכניות המדיניות
  • מדיניות ארגונית
  • דרושים

מחקר

  • דוח מצב המדינה
  • תמונת מצב המדינה
  • כל המחקרים
  • כלכלה
  • חינוך
  • בריאות
  • רווחה
  • שוק העבודה

תכנים נוספים

  • בלוג
  • סרטונים
  • פודקאסט
  • אינפוגרפיקות

פעילות והשפעה

  • אירועים
  • השפעה
  • הודעות לעיתונות

צור קשר

  • הזמנת הרצאה
  • פנו אלינו

ניוזלטר

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים:
הודעת דוא"ל זו אינה חוקית
תנאי שימוש מדיניות פרטיות

בניית אתרים: anova