לעתים אף נגרם נתק של ממש ברצף הטיפול בחולה, בעת שהוא חוזר לשירותי המרפאה לאחר אשפוז, או ביציאתו מהם לצורכי אשפוז. העבורה דנה בסוגיה הזו, ברציפות השירותים ובתיאום ביניהם. המחברים מעלים הצעות לשינויים בנקודות הקשר. בין ההצעות הקמת משרד קשר רפואי בכל בית-חולים; התאמת נציג אישי לחולה בתוך בית-החולים; יצירת זיקה למחלקת אם לחולים; ויצירת ממשק מכוון בין מערכות המידע בכל ארגוני הבריאות.
המאמר פורסם בדו”ח השנתי, הקצאת משאבים לשירותים חברתיים 2005, בחלק “סוגיות מוחדות”