בעקבות העברת תחום הגיל הרך למשרד החינוך הוזמנו חוקרי הגיל הרך במרכז טאוב להציג את מחקריהם לצוותי ההנהלה וההערכה של משרד החינוך. בסדרת פגישות שהתקיימה בחודש האחרון הציגו החוקרים ממצאים ממגוון המחקרים שערכו ועדכנו בנתונים מהמחקרים החדשים השתתפות במסגרות חינוך בגילי לידה עד שלוש והשפעתה על הישגים לימודיים בכיתה ד' והשתתפותם של ילדים בחברה הערבית במסגרות חינוך מפוקחות לגיל הרך. המשתתפים בפגישות הביעו עניין רב בתכנים ואמרו שייעזרו בהם בתהליכי תכנון לטווח הארוך. "אנחנו לא מכירים ממצאים דומים בנוגע לישראל", חתמה אחת המשתתפות.