Taub Center

תמכו בנו

  • על אודות
    • משימה, היסטוריה
    • חוקרים וצוות
    • דירקטוריון ואסיפה כללית
    • עמיתי תוכניות המדיניות
    • מועצה בין-לאומית מייעצת
    • מדיניות ארגונית
    • דרושים
  • מחקר ופרסומים
    • באילו תחומים אתם מתעניינים?
      • כל המחקרים
      • כלכלה
      • בריאות
      • רווחה
      • חינוך
      • שוק העבודה
    • איזה סוג תוכן אתם מחפשים?
      • וידאו
      • פודקאסט
      • הודעות לעיתונות
    • על מה כולם מדברים?
      • #קורונה
      • #הגיל הרך
      • #דמוגרפיה
  • פעילות והשפעה
    • השפעה
    • אירועים
  • בלוג
  • בתקשורת
    • הודעות לעיתונות
    • כתבות
    • וידאו
  • צור קשר
    • פנו אלינו
    • הזמנת הרצאה
  • פרסומים מרכזיים
    • דוח מצב המדינה
    • תמונת מצב המדינה
הרשמה לניוזלטר
  • עברית

ניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים
הודעת דוא"ל זו אינה חוקית
Choose
תנאי שימוש מדיניות פרטיות

ראשי » מחקרים » חינוך טוב פירושו מורים טובים

חינוך טוב פירושו מורים טובים

דצמבר 2001
להורדת המחקר המלא »

מחבר/ת

חיים אדלר

תמר אריאב

יחזקאל דר

דרורה כפיר

 

בשעה שדרישות החברה מן המורים עולות בהתמדה, רבים מזהים רידוד בעומק האינטלקטואלי של מקצוע ההוראה וצמצום אופקי העוסקים בו. אלה מוסברים בעיקר בירידת מעמדו של העיסוק בהוראה,
כאשר מקצועות מתחרים רבים מציעים תגמולים גבוהים יותר ותנאי עבודה טובים יותר. תהליך זה מוכר לכל אך לא זכה לתשומת לב ציבורית ראויה וגם לא להשקעה הדרושה כדי לשנות את מהלכו. אנו מתקשים
כיום לגייס מועמדים טובים להכשרה להוראה, להבטיח לחינוך מעמד הראוי לו במוסדות האקדמיים, ולשכנע את המופקדים על המשאבים הלאומיים כי השקעה במורים היא השקעה טובה ביותר מבחינה כלכלית
וחיונית מבחינה חברתית. מדינות שונות בעולם, שעמדו על החשיבות הרבה שיש להשקעה בכוח אדם בהוראה, נקטו בשנים האחרונות צעדים לשיפור ההכשרה, להקטנת הנשירה מן ההוראה ולשיפור תנאי העבודה
של המורים.

מחקרים נוספים בנושא

מוגן: הסללה והשפעתה ארוכת הטווח על הישגי ההשכלה והשכר של תלמידות ותלמידי תיכון בשנות התשעים

מוגן: הסללה והשפעתה ארוכת הטווח על הישגי ההשכלה והשכר של תלמידות ותלמידי תיכון בשנות התשעים

זהו פוסט מוגן ואין לו תקציר.

אייל בר חיים יריב פניגר
תלמידי החינוך המיוחד בישראל: המספרים עולים אך שיעורי השילוב נמוכים

תלמידי החינוך המיוחד בישראל: המספרים עולים אך שיעורי השילוב נמוכים

במחצית השנייה של המאה העשרים חלו שתי התפתחויות דרמטיות...

צוות מרכז טאוב
המאבק המתמשך לשוויון בתקצוב החינוך המיוחד: סקירה היסטורית

המאבק המתמשך לשוויון בתקצוב החינוך המיוחד: סקירה היסטורית

במחצית השנייה של המאה העשרים חלו במדינות רבות, ובכללן...

נחום בלס
תקצוב החינוך המיוחד בישראל: מהמלצות ועדת דורנר ועד תחילת יישום התיקון מס' 11 לחוק החינוך המיוחד

תקצוב החינוך המיוחד בישראל: מהמלצות ועדת דורנר ועד תחילת יישום התיקון מס' 11 לחוק החינוך המיוחד

המחקר בוחן את התפתחות תקציב החינוך המיוחד ואת חלוקת...

נחום בלס

על אודות  

  • משימה, היסטוריה
  • חוקרים וצוות
  • דירקטוריון ואסיפה כללית
  • עמיתי תכניות המדיניות
  • מדיניות ארגונית
  • דרושים

מחקר

  • דוח מצב המדינה
  • תמונת מצב המדינה
  • כל המחקרים
  • כלכלה
  • חינוך
  • בריאות
  • רווחה
  • שוק העבודה

תכנים נוספים

  • בלוג
  • סרטונים
  • פודקאסט
  • אינפוגרפיקות

פעילות והשפעה

  • אירועים
  • השפעה
  • הודעות לעיתונות

צור קשר

  • הזמנת הרצאה
  • פנו אלינו

ניוזלטר

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים:
הודעת דוא"ל זו אינה חוקית
תנאי שימוש מדיניות פרטיות

בניית אתרים: anova